ביטוח רכב בצפון

ביטוחי רכב, הפכו עם השנים למוצרים מורכבים יותר, עם אופציות רבות בזכות אותה התחרות הגדולה בשוק הביטוח היום. ניתן למצוא כי ביטוחי הרכב מורכבים מכמה חוקים ואפשרויות. לא כולנו מבינים את המורכבות של הביטוח הספציפי הזה. אם אתם מהצפון, סוכנות ביטוח רכב בצפון, תסביר לכם היטב מה המשמעות של הביטוח, למי חייבים? מה גובה ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה חלילה וכן הלאה. יש לעמוד בדמי ההשתתפות העצמית. ההשתתפות העצמית, אמורה לסייע ללקוחות חברת הביטוח בסיוע משפטי של עו"ד, הענקת פיצוי על שכר טרחה או הוצאות הגנה.

השתתפות עצמית בביטוח רכב- מורה נבוכים

מבוטח שרכש ביטוח רכב בצפון או בכל מקום באר, לא יוכל להגיש תביעה, כאשר סכום הכיסוי שהוא יקבל, יהיה מוך מדמי ההשתתפות העצמית. כאשר התביעה תתקבל באותו היום, ויוענקו הפיצויים, וזאת אם המבוטח בחר עורך דין, רשאית חברת הביטוח, לנכות את סכום ההשתתפות העצמית מגובה הפיצוי. ישנה אפשרות נוספת שעומדת עבור המבוטחים, כמו למשל ביטול ההשתתפות העצמית, אך מצד שני, ישנה בעיה והיא ייקור של עלות הפרמיה החודשית , אשר אותה משלם המבוטח. כאשר מדובר על רכב חדש תמורת הרכב הישן , אלה הסעיפים של ביטוח מקיף. יש לברר היטב לגבי רכב חלופי וסכום הרכב שתקבלו לאחר שתזכו בתביעה. כל הפרטים הללו, יש לדעת מראש לפני שתיקשרו בפוליסה של ביטוח מקיף לרכב.

ביטוח רכב?- א.מתן בהנהלתו של מקסים דרעי

אחד הביטוחים ההכרחיים שלהו הינו ביטוח רכב, היות ולא ניתן לנהוג ברכב ללא הביטוח. ניתן למצוא ביטוח מקיף רכבים חדשים יותר, אשר מי שרכש רכבים אלה שהם כמובן יקרין יותר, יהיה חייב לבטח אותם. גם בחירת סוכנות הביטוח היא חשובה, כך שיחס ושירות אדיב, פעולה בזמן אמת, כל אלה, עושים את השם הטוב של סוכנות ביטוח רכב בצפון או בשאר האזורים בארץ.  סוכנות הביטוח של מקסים דרעי, הנמצאת בקריות, מניקה לכם כיסויים מושלמים לביטוח הרכב ומציעה את כל סוגי הביטוחים מביטוחי רכב, דירה, ביטוחים פנסיוניים ופיננסיים, אבדן כושר עבודה, ביטוחי חיים ועוד.

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים

הטופס נשלח בהצלחה!

בניית תקציב לעסק

בניית תקציב לעסק

בניית תוכנית עבודה כללית לעסק לטווח קצר ולטווח רחוק הכוללת: יעדי מכירות, תקציב מסודר לכול תחומי העסק, דוח רווח והפסד וגנט פעילות לפי חודש.

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צרו קשר

 

א. מתן ביטוח ופיננסים, דרך עכו 188 קרית ביאליק ת.ד 5256

טלפון: 04-6120400    פקס: 04-8765010    דואל:eliran@a-matan.co.il

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר לביטוח רכב/ביטוח דירה/ביטוח חיים הרשמו

הטופס נשלח בהצלחה!

א. מתן ביטוח ופיננסים

דרך עכו 188 קרית ביאליק ת.ד 5268

טלפון(רו-קווי): 04-6120400

פקס: 04-8765010

דואל:eliran@a-matan.co.il

04-6120400

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים

הטופס נשלח בהצלחה!