מקסים דרעי חברת הביטוח שלך

בחירת סוכנות ביטוח, הינה בחירה חשובה. כדאי לדעת עד כמה החברה יעילה, במיוחד בזמן אמת, כשאר יש להפעיל את הביטוח, בתביעה , אם רכב, בית, אובדן כושר עבודה וכדומה. בישראל, קיימות 13 חברות ביטוח גדולות שמציעות למבוטחים פוליסות בתחומי הביטוח השונים. סוכנות הביטוח, הינה למעשה הזרוע השיווקית וסוג של מתווך בינך לבין חברת הביטוח. מי שגר באזור חיפה והקריות, מומלץ כי יגיע  לחברת ביטוח ידועה ומוכרת כמו מקסים דרעי חברת ביטוח, אשר מוכרת בקריות וקיימת שנים רבות. מקסים, מוכר כסוכן ביטוח מהשורה הראשונה כאשר הוא רואה את לקוחותיו כגורם החשוב ביותר.

סוכנות ביטוח היא אינה חברת ביטוח

יש הבדל רב בין סוכנות ביטוח לבין חברת ביטוח מדובר על כך שהסוכנות היא מורשית מטעם חברת הביטוח להיות בעלת זכות חתימה על הפוליסות השונות, כך שהן יכולות להנפיק פוליסת ביטוח באופן עצמאי. מה שעשוי לחסוך עלויות בתיווך. כולנו מחפשים לחסוך, היות ועלויות של פוליסות ביטוח הן גבוהות ומהוות הוצאה קבועה המצטרפת לשורת ההוצאות השוטפות של משק הבית שלנו.. מקסים דרעי חברת ביטוח, עשוה ככל שביכולתה, לצמצם עלויות למבוטחיה ולהגיע למחיר חודשי שיהיה נוח ומשתלם למבוטחים.

 מדוע כדאי לך לבחור בסוכנות הביטוח א. מתן בהנהלת מקסים דרעי?

הבחירה של סוכנות ביטוח שתשרת אותך היא בעלת כמה קריטריונים. יש לדעת תחילה מה סוג הביטוח המבוקש, למשל אם החלטת על ביטוח פיננסי, מקסים דרעי חברת ביטוח הינה החברה שמתמחה בביטוחים פיננסיים. תחום הפיננסיים והפנסיה הוא התחום של מקסים דרעי שהוא סוכן וותיק בביטוח.  לכל חברות הביטוח המעסיקות סוכנים, שי רישיון של סוכן וכדאי כי תראו את התעודות הללו.. כאשר אתם נפגשים עם סוכן הביטוח. כדאי לשמוע הצעות של סוכנים בדבר חברת ביטוח זו או אחרת, ההצעות של הביטוח, מה הן כוללות, האם השווית בין חברות הביטוח האחרות ומצאת כי הפוליסה אכן כוללת את הכיסויים המתאימים והיא במחיר משתלם וכן הלאה. מקסים דרעי מסביר ומייעץ למבוטחיו לגבי סוגי הפוליסות שמתאימות לו וכן התקציב שיעמוד בפני המבוטח בכל חודש.

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים

הטופס נשלח בהצלחה!

בניית תקציב לעסק

בניית תקציב לעסק

בניית תוכנית עבודה כללית לעסק לטווח קצר ולטווח רחוק הכוללת: יעדי מכירות, תקציב מסודר לכול תחומי העסק, דוח רווח והפסד וגנט פעילות לפי חודש.

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צרו קשר

 

א. מתן ביטוח ופיננסים, דרך עכו 188 קרית ביאליק ת.ד 5256

טלפון: 04-6120400    פקס: 04-8765010    דואל:eliran@a-matan.co.il

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר לביטוח רכב/ביטוח דירה/ביטוח חיים הרשמו

הטופס נשלח בהצלחה!

א. מתן ביטוח ופיננסים

דרך עכו 188 קרית ביאליק ת.ד 5268

טלפון(רו-קווי): 04-6120400

פקס: 04-8765010

דואל:eliran@a-matan.co.il

04-6120400

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים

הטופס נשלח בהצלחה!