חברות ביטוח בחיפה

בישראל ישנן מספר רב של חברות ביטוח, חלק מהסוכנויות, משווקות ביטוחים של חברת ביטוח אחת והשאר  משווקים ביטוח של כמה חברות.. יש הרבה חברות ביטוח בישראל, אם בתל אביב או  חברות ביטוח בחיפה, אשר מעניקות שירות וסוגים שונים של ביטוחים להרבה לקוחות. ישנה תחרותיות בין חברות הביטוח השונות, מה שעשוי להביא יתרון לקוחות, אשר מוצאים ביטוחים במחירים מוזלים יותר. יש לציין, כי חלק מהסוכנויות משווקות ביטוחים של חברת ביטוח אחת ואילו השאר. משווקות ביטוחים של מספר חברות. כדאי לבחור סוכנות ביטוח, אשר מוכרת וידועה, שיש עליה המלצות ממכרים או חברים, שנמצאת קרוב אליכם ושידועה בשירות, יחס אדיב ומחירים הוגנים.

 

היתרון בבחירת חברת ביטוח בחיפה

 

יש לציין, כי קיים יתרון גדול עבור לקוחות שבוחרים חברות ביטוח בחיפה על סוכנויות, היות וההבדל הינו השירות האישי של חברות הביטוח. גם מבחינת העלויות, היום סוכנויות ביטוח רבות, הן בעלות זכות חתימה, כך שסוכנות הביטוח תוכל להנפיק את הפוליסה עבור המבוטח וכך אתם הלקוחות חוסכים את פער התיווך.  מבחינת סוכנויות הביטוח, הן רואות כל מבוטח כעוד לקוח מיני רבים ואילו בחברת הביטוח, כל לקוח מקבל יחס אישי ומכיר את הסוכן שמטפל לו בביטוח. כאשר אתם מגיעים לתביעה, דווקא היתרון של סוכנות הביטוח הוא רב, כי הסוכנות תענה לכם על השאלות ותספק לכם מידע שלא ידעתם עליו.

 

הרחבת סל השירותים בסוכנויות הביטוח- מקסים דרעי סוכנות א. מתן

 

אם בזמנו, לברות הביטוח היו קטנות יחסית, הן פעלו בתחומים מצומצמים יותר, אז היום חברות ביטוח בחיפה ובכל אזור אחר בארץ, נאלצות להרחיב את שירותיהן והן פועלות מעבר לתחומים המוכרים, אם בתחום הפנסיה, תחומים פיננסיים ועוד אחת מסוכנויות הביטוח המתמחות בתחום הינה א. מתן  בקריות. מקסים דרעי מתמחה בכל סוגי הביטוחים, במיוחד בתחומים הפיננסיים . מדובר על סוכנות ביטוח מוכרת בקריות שיש בה מאות מבוטחים כבר שנים. העובדים של חברת הביטוח א. מתן בהנהלתו של מקסים דרעי, מקפידים להשתתף בכנסים והשתלמויות. שביעות הרצון של הלקוחות היא ערובה להצלחה וחברת א. מתן, עושה ככל שביכולתה לספק את רצון לקוחותיה. .

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים

הטופס נשלח בהצלחה!

בניית תקציב לעסק

בניית תקציב לעסק

בניית תוכנית עבודה כללית לעסק לטווח קצר ולטווח רחוק הכוללת: יעדי מכירות, תקציב מסודר לכול תחומי העסק, דוח רווח והפסד וגנט פעילות לפי חודש.

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צרו קשר

 

א. מתן ביטוח ופיננסים, דרך עכו 188 קרית ביאליק ת.ד 5256

טלפון: 04-6120400    פקס: 04-8765010    דואל:eliran@a-matan.co.il

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר לביטוח רכב/ביטוח דירה/ביטוח חיים הרשמו

הטופס נשלח בהצלחה!

א. מתן ביטוח ופיננסים

דרך עכו 188 קרית ביאליק ת.ד 5268

טלפון(רו-קווי): 04-6120400

פקס: 04-8765010

דואל:eliran@a-matan.co.il

04-6120400

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים

הטופס נשלח בהצלחה!