סוכני ביטוח באזור הקריות

ישנם אנשים שמעוניינים בכל מיני סוגי ביטוח, על מנת שוכלו בטח נכס, רכב, פנסיה או חיסכון משתלם באמצעות חברות הביטוח. אם אתם מאזור חיפה או הקריות, כדאי כי תחפשו סוכני ביטוח  באזור הקריות. יש להבין את פרשנות חוזה הביטוח ולכן, חשוב להבין היטב, כך שלא תהיינה אי הבנות.  כדאי לבצע סקר שוק בין חברות הביטוח, היות וקיימות הרבה חברות ביטוח, כך שיש למצוא את החברה שתשתלם לכם ביותר.  גם כניסת הביטוחים הישירים, גרמו להתייעלות גדולה ושיפור בענף כולו. הציבור יודע להעריך שירות ושירות יש לדעת, אינו נמדד בכסף, כי אם באמצעות יחס הולם ואדיב, כאשר המבוטח יודע שיש לו על מי לסמוך.

אז מיהו סוכן ביטוח?

סוכן הביטוח, הינו שותף פעיל ביצירת הפוליסה, הוא זה שיתרגם את צרכינו והמידע שאטנו מביאים בפניו על מנת לבנות ביטוח או פוליסה כזאת או אחרת. סוכני ביטוח באזור הקריות וכן, בשאר האזורים בארץ, חבים בחובת זהירות בין מבוטחיהם, ממש כשם שישנה חובת זהירות שחב כל בעל מקצוע חופשי אחר. ישנם גם ביטוחים  עסקיים, שהמבוטחים נוהגים לשאול מדוע בפוליסה שעבורה יש לשלם במטבע ישראלי, מופיעים סכומים של ההשתתפות העצמי של המבוטח בדולרים ארה"ב. לעיתים, ניתן למצוא בפוליסה שקלית לביטוח, עסק גבול אחריות חוקית כלפי צד שלישי. ישנם סעיפים רבים ושונים ואם כמבוטחים אין אתם מבינים, בקשו מסוכן הביטוח שלכם שיסביר לכם, מה הכוונה בחוזה, כך שתוכלו להבין את הפוליסה שלכם.

פתרונות ביטוח מתקדמים- א. מתן בהנהלת מקסי דרעי

סוכנות ביטוח טובה ומקצועית, היא זו שתשרת אתכם עד הסוף שתמיד תדאג לכם, תשדרג  לכם את הביטוח אם  יהיה לכם משתלם, תפעיל את הביטוח כשצריך ועוד. כזאת היא חברת א .מתן בהנהלת מקסים דרעי. אם חיפשתם סוכני ביטוח באזור הקריות, אין על הסוכנות המשפחתית הזו, כאשר מקסים  דרעי, הינו סוכן ידוע, אדיב ומוכר בקרב תושבי הקריות. מנהלי החברה, הם סוכנים מנסם מזה שנים ומכירים את שוק הביטוחים. ההצלחה של סוכנות הביטוח א. מתן, היא שביעות הרצון של הלקוחות המלווים אותו מזה שנים רבות.

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים

הטופס נשלח בהצלחה!

בניית תקציב לעסק

בניית תקציב לעסק

בניית תוכנית עבודה כללית לעסק לטווח קצר ולטווח רחוק הכוללת: יעדי מכירות, תקציב מסודר לכול תחומי העסק, דוח רווח והפסד וגנט פעילות לפי חודש.

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צרו קשר

 

א. מתן ביטוח ופיננסים, דרך עכו 188 קרית ביאליק ת.ד 5256

טלפון: 04-6120400    פקס: 04-8765010    דואל:eliran@a-matan.co.il

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר לביטוח רכב/ביטוח דירה/ביטוח חיים הרשמו

הטופס נשלח בהצלחה!

א. מתן ביטוח ופיננסים

דרך עכו 188 קרית ביאליק ת.ד 5268

טלפון(רו-קווי): 04-6120400

פקס: 04-8765010

דואל:eliran@a-matan.co.il

04-6120400

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים

הטופס נשלח בהצלחה!