סוכנויות ביטוח גדולות בקריות

לא אחת שאלתם את עצמכם, מה ההבדל בין סוכנות ביטוח לבין חברת ביטוח. יש להבין, כי סוכנות ביטוח, תייצג אותך מול חברת הביטוח. חשוב לדעת, כי חברת ביטוח היא בחירה חשובה אך בחירה של חברת ביטוח היא אינה פחות חשובה. שי לציין כי ההבדל בין סוכנות הביטוח לבין חברת הביטוח, אינו נמדד בכסף. מי שגר בקריות יודע בוודאי, כי סוכנויות ביטוח גדולות בקריות תייצגנה את הלקוחות מול חברות הביטוח. ניתן למצוא מגוון רב של סוגי ביטוח: ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח נכס, ביטוח עסק, ביטוח בריאות, ביטוח פנסיה ועוד. הענף הוא די עשיר ומגוון. ניתן למצוא בארץ כ-1000 סוכנויות ביטוח בגדלים שונים, אם סוכנות במעסיקה מאות עובדים ועד לסוכנויות שמפעילות סוכן יחיד ומזכירה אחת.

סוכנות ביטוח חוסכת לך כאב ראש

ישנו יתרון נוסף בבחירת סוכנויות ביטוח גדולות בקריות, או בכל מקום אחר בארץ. הסוכנות, תחסוך לכם כאב ראש מיותר הכרוך בפניה אל חברת הביטוח. העניין הוא שלא כל סוכנות שאתה מעוניין להגיש תביעה כלפיה תהיה נחמדה ולכן, סוכנות הביטוח תחסוך לך ההתעסקות ותדע להעניק לך את התשובות המקצועיות שאולי לא תדעו לשאול את החברה במקרה של תביעה. רוב חברות הביטוח המוכרות, מפעילות אתר אינטרנט שניתן להתעדכן דרכו, לנהל את החשבון ולשמור על קשר בכל עת. ניתן למצוא חברות שמפעילות מוקד 24 שעות ביממה , לעומת סוכנויות ביטוח, הפועלות בשעות מצומצמות.

 מקסים דרעי- סוכן הביטוח שלך בקריות

מקצועיות אמינות ושירות, הן שלושת מילות המפתח של סוכנויות ביטוח גדולות בקריות. כך הסוכנות של מקסים דרעי  הדוגלת בכל העקרונות הללו. סוכנות הביטוח  של מקסים דרעי- א. מתן הינה סוכנות גדולה, שמנוהלת ע"י בני המשפחה. מקסים, הינו מייסד החברה ומתמחה בביטוחי חיים, פנסיה וגמל. בסוכנות, דואגים לכל המבוטחים, תוך יחס אישי, ומחירים סבירים. כל אחד מהסוכנים בחברת א. מתן ביטוח, מתמים בסוג אחר של ביטוח ולכן הם יופנו אל הסוכן המתאים. השירות של חברת א. מתן חברה לביטוח, הינו שירות אדיב יעיל ומסור, תוך ראיית טובת הלקוחות.

 

 

 

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים

הטופס נשלח בהצלחה!

בניית תקציב לעסק

בניית תקציב לעסק

בניית תוכנית עבודה כללית לעסק לטווח קצר ולטווח רחוק הכוללת: יעדי מכירות, תקציב מסודר לכול תחומי העסק, דוח רווח והפסד וגנט פעילות לפי חודש.

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צרו קשר

 

א. מתן ביטוח ופיננסים, דרך עכו 188 קרית ביאליק ת.ד 5256

טלפון: 04-6120400    פקס: 04-8765010    דואל:eliran@a-matan.co.il

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר לביטוח רכב/ביטוח דירה/ביטוח חיים הרשמו

הטופס נשלח בהצלחה!

א. מתן ביטוח ופיננסים

דרך עכו 188 קרית ביאליק ת.ד 5268

טלפון(רו-קווי): 04-6120400

פקס: 04-8765010

דואל:eliran@a-matan.co.il

04-6120400

שלח

.

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

שדה חובה

לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים

הטופס נשלח בהצלחה!